Namiřte na cíl a jděte za svým snem.
Nevzdávejte se.
A pamatujte na slova klasika:
"Nejvíce nás omezují hranice, které si sami stanovujeme."
Ahojky lidičky,

protože mi stále píšete jestli nemám nějaký přehled pro trávení volného času na kole, tak přikládám pár odkazů na zajímavé weby, kde každý z Vás určitě najde to pravé pro sebe :-)

Určitě jste někdy přemýšleli , jak bychom měli zvedat různé předměty tak ,aby nás nebolela záda a abyste nepociťovali přílišnou zátěž na vaši páteř. Nejde jen o zvedání různých předmětů - jako jsou tašky , věci v domácnosti, kusy nábytku atd. ale jde i o zvedání dětí , zvířátek ...

 

Vitamín života - obrázek

Vitamín života - obrázek

Kyselina listová je vitamín řady B. Její název pochází z latinského výrazu folium, což znamená „list“. Toto slovo připomíná špenátové listy, ze kterých byla tato látka poprvé izolována. Kyselina listová je pro život buněk zcela nezbytná a někdy se jí proto říká „vitamín života“. Lidský organizmus ji využívá mimo jiné jako podpůrnou látku právě při tvorbě DNA. Vzhledem k tomu, že naše tělo si tento vitamín nedokáže samo vytvořit, musíme jej získávat z potravy, kterou přijímáme.
Každý z nás si přeje mít pevné a štíhlé tělo bez přebytečných faldů. Otázkou ale je, zda jsme ochotni změnit kvůli tomu sami sebe a své návyky. V následujících 10 ti bodech Vás seznámím se zásadami, které fungují a sama na sobě je mám vyzkoušené .

Všechno jsou v podstatě známe věci, ale znáte to, opakování je matka moudrosti :-)

Co pít v době zvýšené fyzické zátěže - obrázek

Co pít v době zvýšené fyzické zátěže - obrázek

Pro začátek ...
Při svalové práci se chemická energie (ATP) přeměňuje na energii mechanickou a teplo. Účinnost svaloviny je jen kolem 25 – 30 %, zbytek energie se „ztrácí“ v podobě tepla. Při intenzivní pohybové aktivitě musí organizmus odvádět přebytečné teplo pomocí odpařování potu. Chrání se tak proti nebezpečnému přehřátí a úžehu.
Únava a cvičení - obrázek

Únava a cvičení - obrázek

Určitě se vám už někdy stalo, že jste se necítili příliš dobře a rozmýšleli jste, jestli máte jít i přesto cvičit, nebo si raději odpočinout či rovnou zalézt doma do postele.
Únava signalizuje obranu těla proti delší intenzivní psychické či fyzické zátěži a díky ní máme možnost správně načasovaným odpočinkem zregenerovat unavené svaly nebo přepracované mozkové závity.
Správné držení těla - obrázek

Správné držení těla - obrázek

Všude se stále mluví o důležitosti správného držení těla, ale co to přesně je? Tady máme několik bodů, které nám to popíšou.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one