Namiřte na cíl a jděte za svým snem.
Nevzdávejte se.
A pamatujte na slova klasika:
"Nejvíce nás omezují hranice, které si sami stanovujeme."
Stretching pro cyklisty - obrázek

Stretching pro cyklisty - obrázek

Z pohledu fyziologa,cyklistika není zrovna dokonalý sport-ale to není žádný.Jedním z problémů způsobených cyklistikou je zkrácení a tuhnutí svalstva.Svalstvo nohou ztrácí svou elasticitu díky omezenému rozsahu pohybu při šlapání,kdy se nedosahuje jak plného protažení,tak úplného stlačení.Po dlouhých vyjížďkách na silnici,kdy jen málo měníme pozici vrchní části těla,dochází často ke ztuhnutí svalstva zad,krční páteře,ramen a paží.Tento Rigor Mortis-mrtvolná křeč,může omezit Vaši výkonnost.
Druhy strečinku - obrázek

Druhy strečinku - obrázek

Strečink zahrnuje nejen jednoduché natahování svalu v průběhu běžných pohybů, ale náročné techniky, které využívají různých metod k dosažení lepšího uvolnění svalu a k dosažení výraznějšího protažení.
Každá strečinková technika má své opodstatnění při tréninku aerobiku, ale i dalších sportovních odvětví. U některých strečinkových technik nestojí v popředí zvyšování kloubního rozsahu.
Stretch - co to je? - obrázek

Stretch - co to je? - obrázek

Strečink patří mezi pohybové aktivity, pomocí něhož udržujeme a zvětšujeme ohebnost a pohyblivost. Slovo stretching znamená v překladu protahování, natažení, roztažení a v současné době se tento termín ujal po celém světě jako soubor cvičení, kterým zlepšujeme svalovou pružnost.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one