Namiřte na cíl a jděte za svým snem.
Nevzdávejte se.
A pamatujte na slova klasika:
"Nejvíce nás omezují hranice, které si sami stanovujeme."

Základy spinning tréninku

Základy spinning tréninku - obrázek

Základy spinning tréninku - obrázek

Vzpomínáte si na ten pocit, když jste poprvé sedli na kolo a dokázali se rozjet sami bez přídavných koleček?
Spíš ne, ale asi si budete pamatovat svoji poslední bezvadnou vyjížďku, kdy se vám skvěle jelo a měli jste z toho dobrý pocit. Zkuste získat stejně kvalitní pocit i z jízdy na Spinneru!
Spinning® využívá fenomenálního spojení „mind-body“ (mysl a tělo).  Díky tomu se váš trénink či cvičení stane daleko účinnější než pouhý dril či napodobování instruktora. Tělo je vždy nástrojem toho, co řekne hlava. Pokud budete mít k jakémukoliv tréninku odpor, nezlepšíte se.  Nejprve musíte chtít, musíte mít vůli něco dokázat. Ať už je to výstup na nejvyšší horu světa nebo „jen“ zhodit pár přebytečných kilo. K tomu abyste dokázali využít své vůle, potřebujete znát základy jízdy. Pak můžete stavět na svůj výkon do nebes.

Spinning® vychází z cyklistiky. Žádné pohyby navíc, žádné mávání rukama, nic co by vás odvádělo od vašeho cíle! Jen tři pozice rukou a pět základních stylů, které simulují jízdu na kole venku. Pamatujte při své jízdě na tyto základy:  
Vždy šlapte po celém kruhu – využijte velkou setrvačnost kola Spinner®.
Energii dávejte do nohou, tam jsou největší svalové skupiny, ve kterých spálite tukové zásoby.
Uvolněte lokty i ramena, zvýšení vašeho výkonu vychází z uvolnění, ne z napětí.
Prodlužte dech
a zvyšte kapacitu plic. Do vašich svalů bude proudit více okysličené krve a budou pracovat efektivněji.
Vypijte minimálně litr tekutin, jinak ztrácíte pružnost svalů a tím pádem jejich schopnost práce.
Nechte se motivovat instruktorem, ale jestli je cíl vaší jízdy jiný, nebojte se jet po svém. Změna stylu jízdy i velikost zátěže záleží jen na vás.
Spinning® je individuální program a licencovaný instruktor (Johnny G Spinning® Instructor – JGSI) by vás měl ve vaší snaze podpořit. Profil trati i frekvence šlapání je pro vás výzva, ale ne dogma. Když budete mít za sebou fyzicky náročný program, jeďte s nižší tepovou frekvencí více rovin. Naopak, když jste celý den seděli na židli, nebojte se si třeba přidat zátěž či nasadit více skoků než ostatní.
Zkrátka buďte sví.

Poraďte se se svým instruktorem o svém cíli ještě před hodinou, pomůže vám sestavit individuální trénink, který využije stylů jízdy i profilu následující trasy. A potom už je to jen na vaší vůli a na vašem těle, co dokážete. Tvůrce Spinning® programu, Johnny G říká: „Spinning® je jenom jízda, stejně jako Mt. Everest je jenom kopec!“ Řiďte se tím i v životě a budete spokojeni. To co originální Spinning® program na kole Spinner®, vám nemůže nikdo jiný nabídnout. Zkontrolujte si zda vaše jízda probíhá pod vedením instruktora JGSI v autorizovaném Spinning® centru.

zdroj: www.spinning.cz

23.09.2008 09:31:24
Jesterka_J
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one