Namiřte na cíl a jděte za svým snem.
Nevzdávejte se.
A pamatujte na slova klasika:
"Nejvíce nás omezují hranice, které si sami stanovujeme."

Univerzální cviky k protažení po dni u počítače

Univerzální cviky k protažení po dni u počítače - obrázek

Univerzální cviky k protažení po dni u počítače - obrázek

Kdo by to neznal - moc práce, od počítače se ani nehnete - nestíháte a najednou ... zjistíte, že Vás všechno bolí. Abychom tomu aspoň malinko předešli, přináším pár tipů, které nám pomohou ...
--> V sedě na míči si dejte ruce v týl. Zhluboka vdechněte a s výdechem obloukovitě předkloňte trup (postupně od krční páteře). V konečné poloze (pánev je kolmo na míč, trup v předklonu) chvíli vydržte (nezadržujte dech). S vdechem se postupně (obratel po obratli od bederní páteře) vraťte do základního postavení. 

--> V sedě na míči vzpažte. Zhluboka vdechněte a s výdechem ukloňte trup vpravo. V konečné poloze chvíli vydržte. S výdechem se vraťte do základního postavení. Totéž cvičte na druhou stranu. 

--> Vleže na břiše (vzpor klečmo, míč pod břichem) vdechněte do oblasti břicha, to se vyklene a stlačí míč. S výdechem se břicho zploští a míč se uvolní.

02.12.2008 13:32:02
Jesterka_J
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one